خرید سرور اختصاصی از هاستیدا
نوشته شده توسط : ساحل

با پروا به افزایش چشم‌گیر احصاء استفاده از سرور های اختصاصی داخلی و خارجی نسبت به هاست‌های اشتراکی و سرور های مجازی. هاستیدا شما را با سرورهای اختصاصی و خدمات خویش در این گویه آشنا می‌کند.

با پروا به ترقی کسب‌و‌کارهای آنلاین داخلی شاهد این هستیم که شمردن استفاده از سرور های اختصاصی داخلی و خارجی نسبت به هاست ‌های اشتراکی و سرورهای مجازی افزایش چشم‌گیری داشته است. در این نوشتار هاستیدا منظور دارد شما را با سرور های اختصاصی و خدمات کمپانی هاستیدا در این مقوله آشنا کند.

سرور اختصاصی چیست
سرور اختصاصی یک رایانه با منابع سخت‌افزاری زیاد نیرومند است که جهت دائم در دسترس بودن، در یک دیتاسنتر پیمان دیتا می‌شود. از مهم‌ترین دلایلی که لازم است سرورها در دیتاسنتر نگه‌داری شوند، می‌توان به وجود خطوط ارتباطی متعدد و پرسرعت اشاره کرد. دیتاسنتر ها از سرور های فیزیکی با رعایت استانداردهای بین‌المللی میزبانی می‌کنند که این امر مایه می‌شود اطلاعات ذخیره‌شده روی سرور در امن‌ترین حالت شدنی نگه‌داری شوند.

سرور ها از نظر موقعیت جغرافیایی به دو بخش سرور ایران و سرور بیرون تقسیم‌بندی می‌شوند. سرور های اختصاصی ایران در دیتاسنتر های درونی مشابه برج میلاد، شاتل، پارس آنلاین و ... میزبانی می‌شوند و سرور های اختصاصی بیرون از ایران در دیتاسنتر های خارجی مشابه هتزنر آلمان، OVH فرانسه و... میزبانی می‌شوند.

مهم‌ترین استفاده‌های سرور اختصاصی عبارت است از :

سازمان‌های دولتی که امنیت اطلاعات در آن‌ها بسیار مهم است
سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که بازدید بالایی دارند
وب‌سایت‌های اشتراک‌گذاری ویدئو
فروشگاه‌های اینترنتی که شدامد بالایی دارند
آموزشگاه‌ها، مدارس و دانشگاه‌هایی که بیچارگی به برگزاری کلاس‌ مجازی دارند
افرادی که جهت برگزاری بازی‌های آنلاین بیچارگی به گیم سرور دارند
ایمیل سرور شرکت‌های بزرگ
مشاغلی که برای ارائه خدمات مناسب نیاز به سخت‌افزار و پهنای باند اختصاصی دارند
مزیت‌های سرور اختصاصی نسبت به VPS و هاست‌های اشتراکی :

کنترل کامل سخت‌افزار و سیستم‌عامل سرور بدست ادمین
قابلیت نصب تمامی سیستم‌عامل‌ها و مجازی‌سازها
استفاده از منابع سخت‌افزاری ۱۰۰ درصد اختصاصی
امنیت بیشتر نسبت به سرور های اشتراکی
استفاده از پهنای باند ۱۰۰ درصد اختصاصی
پایداری بیشتر
معایب سرور اختصاصی :

هزینه بالاتر نسبت به VPS و هاست های اشتراکی
با سرورهای اختصاصی هاستیدا آشنا شوید
هاستیدا

شرکت هاستیدا خدمات کرایه سرور اختصاصی را در بیش از ۱۰ دیتاسنتر معتبر جهان با کیفیت زیاد پسندیده ارائه می‌کند که در پیوستگی به رسیدگی برخی از این خدمات می‌پردازیم.

سرور ایران
سرور اختصاصی ایران با بهره‌گیری ساز و برگ شبکه و سرورهای تحت مالکیت هاستیدا در دیتاسنتر برج میلاد ارائه می‌شود. پردازنده‌های نیرومند اینتل، استوریج‌های ویژه دیتاسنتر، سرورهای دودمان ۸ و ۹ HPE و پورت اتصال یک و ده گیگابیت، تمام انتظارات شما از یک سرور ایران را برآورده خواهند کرد. خرید سرور اختصاصی ایران این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد که با بالاترین سرعت و پایین‌ترین پینگ تایم، سایت، اپلیکیشن و سرویس‌های خویش را در کمر بستن کاربرانتان پیمان دهید.

برخی از مزایای خرید سرور ایران هاستیدا عبارت‌اند از :

ارائه خدمات با استفاده از سرور های HPE
استفاده از استوریج‌های پرسرعت مخصوص دیتاسنتر
استفاده از پردازنده‌های کمپانی اینتل
ارائه IPV6 ‌رایگان
مانیتورینگ ۲۴ ساعته سرور مشترکین
ارائه خدمات پشتیبانی به‌صورت ۲۴/۷
قابلیت ارتقا سرور خریداری‌شده
استفاده از پورت پیوست یک و ده گیگابیت
ارائه دسترسی ILO جهت مدیریت تمام موارد مربوط سرور
ارائه مشاوره مجانی جهت برگزیدن سرور و سیستم‌عامل مناسب
سرور آلمان
سرور های اختصاصی آلمان هاستیدا در دیتاسنتر هتزنر میزبانی می‌شوند. Hetzner در مقایسه با سایر دیتاسنتر های خارج از ایران، پایین‌ترین پینگ تایم و بالاترین سرعت را به کاربران ایرانی ارائه خواهد کرد.

سرور های آلمان دیتاسنتر هتزنر با استفاده از سخت‌افزار های به‌روز، هارددیسک HDD و NVMe و پایداری زیاد پسندیده ارائه می‌شوند. خرید سرور آلمان مناسب‌ترین گزینه جهت میزبانی سایت‌هایی است که باید موقعیت آی پی آن‌ها خارج از ایران باشد.

سرور فرانسه
سرور های فرانسه شرکت هاستیدا در دیتاسنتر OVH میزبانی می‌شوند. این دیتاسنتر یکتا از برترین دیتاسنتر های عالم است و به علت کیفیت زیاد بالای خدماتی که ارائه می‌کند توانسته است در سراسر عالم از جمله ایران مشترکین بسیاری جذب کند.

یکی از قابلیت‌های زیاد جذاب سرور های OVH این است که شما با پرداخت هزینه‌ی یک‌ ماه اجاره آی پی، توانا خواهید بود مادامی که سرور را تمدید کنید، بدون احتیاج به پرداخت دوباره خرج آی پی های خریداری‌شده از آن‌ها بهره‌گیری کنید.

سرور های اختصاصی این دیتاسنتر با به کارگیری هارد دیسک HDD، SSD و NVMe با پهنای باند نامحدود ارائه می‌شوند که می‌توانید با مراجعه به منوی سرور اختصاصی فرانسه در سایت هاستیدا پلن‌ها خرید این سرویس را نگریستن کنید.

سرور ایران مناسب‌تر است یا سرور خارج
هاستیدا

با توجه به اینکه مخاطبان اکثر کسب‌و‌کار های درونی را کاربران ایرانی ساختن می‌دهند، جهت اینکه بتوانید محصولات و خدمات خویش را در سریع‌ترین حالت شدنی به کاربرانتان ارائه کنید بهتر است از سرور های اختصاصی داخل مملکت ایران استفاده کنید.


در این مقاله به بررسی معایت و مزایای سرور های اختصاصی نسبت به هاست‌های اشتراکی و سرور های مجازی پرداختیم و شما را با خدمات سرور اختصاصی کمپانی هاستیدا آشنا کردیم.

منبع: https://www.zoomit.ir/pr/365717-hostida-server-hosting/





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: